Svi Ink Jet printeri prilikom štampe, u određenim vremenskim itervalima čiste glave za štampu (printhead cleaning) kako bi održali konstantan kvalitet otiska. Prilikom čišćenja glave oređena količina mastila se troši, ali umesto na papir ona odlazi u rezervoar za otpadno mastilo. Taj rezervoar za otpadno mastilo se vremenom puni, može da dođe čak i do prelivanja mastila iz kućišta štampača.

Proizvođači printera taj problem rešavaju na različite načine. Kod HP štampača, se taj rezervoar nalazi ispod mesta gde stoje kertridži, ili glave kada uređaj ne štampa. Potrebno je s vremena na vreme pogledati da li je taj deo unutrašnjosti štampača jako zaprljan. U takvim slučajevima potrebno je uređaj doneti u SMILE INK, da bismo štampač otvorili, izvadili odpadne rezervoare, isprali ih i osušili i vratili na svoje mesto. Posle takve intervencije vek odpadnih tankova je kao i kod novog printera. Kod nekih modela HP printera i plotera glave za štampanje su odvojene od kertridža i imaju svoj vek trajanja. Usled upotrebe neadekvatnog mastila ili, u nekim slušajevima, i papira događa se da glave otkažu pre roka. SMILE INK ima rešenje i za takve slučajeve. Pomoću namenskih alata i uređaja glave elektronski resetujemo, otvaramo ih, čistimo i otpušavamo zapušene dizne, tako da su posle naše intervencije potpuno funkcionalne, kao nove.

Ista je procedura i za CANON uređaje, s tim što je kod printera ovog proizvođača potreban i reset sofvera.

EPSON ima drugačiji princip. Softver u printeru broji odštampane stranice i broj čišćenja glave. Posle određenog vremena uređaj se blokira i na na displeju ili na ekranu računara ispisuje poruku da su odpadni tankovi prepunjeni i da ga treba odneti u servis. Kod nekih modela EPSON printera odpadni rezervoar (waste ink  tank) se prodaje kao deo potrošnog materijala i nije potrebno ići u servis, nego se jednostavno zameni. U oba slučaja SMILE INK nudi rešenje u vidu restovanja bilo softvera, bilo čipa na odpadnom rezevoaru, što je daleko jeftinije od onoga što nudi proizvođač, a efekat je isti. Takođe nudimo i ugradnju spoljnog rezervoara za otpadno mastilo, jer posle 2 softverska resetovanja odpadni tank više nije u mogućnosti da prima mastilo. Za korisnike koji iz bilo kojeg razloga nisu u mogućnosti da svoj uređaj donesu u naš servis, nudimo i reset na daljinu, preko TEAM VIEWER-a. Za to je potrebna samo veza sa internetom i instalisan program, koji je besplatan.